Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Użytkowników strony internetowej https://silesialegalhouse.pl, w tym również zasady stosowania plików cookies.

1. Administrator danych osobowych.

Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka Achtelik Siwka i Wspólnicy Adwokaci i Radcy Prawni sp. p. z siedzibą w Katowicach, ul. Wojewódzka 27, 40-026 Katowice, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000638907, właściwy sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego rejestru sądowego, REGON: 365587399, NIP: 954 276 95 98, zwana dalej Administratorem.

Wszelkie pytania dotyczące przetwarzania danych osobowych możesz kierować telefonicznie na numer +48 535 252 220 albo poprzez e-mail na adres: kontakt@sielsialegalhouse.pl

2. Czym są dane osobowe?

Dane osobowe to wszystkie informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii.

Administrator przetwarza dane osobowe, aby zapewnić jak najbardziej efektywne korzystanie ze strony internetowej a także, by dopasować jej treść i móc zaoferować jak najbardziej dopasowaną do potrzeb Użytkowników strony ofertę.

3. W jaki sposób Administrator pozyskuje dane osobowe?

Administrator pozyskuje informacje o Użytkownikach w wyniku:

  • dobrowolnego podania danych osobowych przez Użytkowników strony internetowej,
  • korzystania z plików cookies na stronie internetowej,
  • gromadzenia logów serwera. Logi są wyłącznie materiałem pomocniczym służącym do administrowania serwerem. Dane te mają charakter zbiorczy i nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze strony. Logi nie są udostępniane podmiotom trzecim.

4. W jakich celach i na jakiej podstawie przetwarzamy dane osobowe Użytkowników?

Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji usług udostępnianych za pośrednictwem strony internetowej, w celu:

Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji usług udostępnianych za pośrednictwem strony internetowej, w celu:

  1. realizacji usługi świadczonej drogą elektroniczną odebrania i udzielenia odpowiedzi na wiadomość przesłaną do Administratora poprzez formularze kontaktowe umieszczone na stronie internetowej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (realizacja umowy) – przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą;
  2. realizacji usługi świadczonej drogą elektroniczną odebrania wiadomości od osoby zainteresowanej podjęciem zatrudnienia u Administratora przesłaną do Administratora poprzez formularz aplikacyjny w zakładce „Kontakt” – na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda).
  3. przeprowadzenia rekrutacji na stanowiska pracy u Administratora tj. przetwarzania danych osobowych celem podjęcia działań rekrutacyjnych wobec Użytkownika, który skorzystał z usługi, o której mowa w pkt 2 – na podstawie: 6 ust. 1 lit. b RODO – (realizacja umowy) – przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą tj. w celu przeprowadzenia rekrutacji i ewentualnego zatrudnienia kandydata do pracy niezbędne jest przetwarzanie danych, o których mowa art. 22(1) § 1, § 2 i Kodeksu pracy.

 Użytkownik podejmuje dobrowolną decyzję jakie dane osobowe oraz inne informacje zostaną przez niego umieszczone w załączonym do wiadomości pliku (CV, list motywacyjny, inny dokument), a które będą przetwarzane przez Administratora na potrzeby rozpatrzenia kandydatury Użytkownika na podstawie zgody Użytkownika.

5. Jakie konkretnie dane osobowe przetwarzamy za pośrednictwem strony internetowej?

Administrator przetwarza poniższe dane osobowe Użytkowników, którzy:

1. tylko odwiedzili stronę internetową:

  • pliki cookies,
  • adres IP,
  • identyfikatory urządzenia, na które składają się indywidualne cechy urządzenia mobilnego.

Niektóre pliki cookies są wykorzystywane przez Administratora zawsze i nie jest możliwe ich wyłączenie. Więcej o plikach cookies w pkt 9 i pkt 10.

2. dodatkowo wypełnili formularz/e na stronie internetowej:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu.

Podanie przez Użytkownika powyższych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji umowy bądź świadczenia przez Administratora usług, w tym drogą elektroniczną lub telefoniczną. Ich niepodanie może skutkować brakiem możliwości zawarcia umowy lub realizacji danej usługi.

6. Kontakt telefoniczny i dalsze przetwarzanie danych osobowych poza stroną internetową.

Dane osobowe Użytkownika, który jako pierwszy kontaktuje się z Administratorem poprzez widoczny na stronie internetowej numer telefonu, przetwarzane są celem przedstawienia Użytkownikowi oferty zawarcia umowy lub realizacji innej usługi na żądania Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

Podanie danych osobowych podczas rozmowy telefonicznej jest niezbędne do realizacji umowy przez Administratora lub przedstawienia oferty. Ich niepodanie może skutkować brakiem możliwości zawarcia umowy lub realizacji usługi.

7. Jak długo przetwarzamy dane osobowe?

Dane osobowe Użytkowników strony są przetwarzane przez okres realizacji usługi, jak i przez okres przedawnienia roszczeń i innych stosownych regulacji w tym zakresie. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody – przez 3 lata od momentu wyrażenia zgody przez Użytkownika, chyba że wcześniej zostanie wycofana.

Administrator zapewnia, że regularnie dokonuje przeglądu danych osobowych i usuwa na bieżąco dane, które nie są już potrzebne do osiągnięcia celów, wymienionych w pkt 4 oraz upłynęły już okresy wymienione powyżej.

8. Czy Twoje dane osobowe przekazujemy innym podmiotom?

Dane osobowe Użytkowników strony internetowej są przekazywane następującym podmiotom, z którymi Administrator prowadzi współpracę celem realizacji usług:

  • hostingodawcy serwerów, podmioty IT które pomagają ulepszać i utrzymywać stronę internetową, formularze i elektroniczne bazy danych,
  • Google Analytics internetowa usługa analityczna dostarczana przez Google Inc, która używa plików cookies umożliwiających analizę korzystania przez Użytkownika ze strony. Informacje wytworzone przez plik cookie na temat korzystania ze strony internetowej są przekazywane i zapisywane na serwerze Google,
  • Google AdSense serwis reklamowy Google, wyświetlający na stronach WWW kontekstowe reklamy tekstowe, bannery oraz reklamy wideo.

9. Pliki cookies – czym są?

Pliki cookies są to pliki tekstowe wysyłane przez serwer i zapisywane w urządzeniu końcowym Użytkownika odwiedzającego stronę internetową. Pliki cookies pozwalają m.in. na utrzymanie sesji czy zapamiętanie ustawień strony internetowej preferowanych przez Użytkownika.

  • niezbędne – są konieczne do prawidłowego działania strony internetowej i witryna nie może bez nich poprawnie funkcjonować. Służą one podstawowym celom działania witryny, takim jak: zapamiętywanie preferencji prywatności użytkownika i ustawień logowania oraz zbieranie informacji w formularzach wypełnianych przez użytkownika;
  • funkcjonalne – służą zapamiętaniu przez witrynę wprowadzonych przez Użytkownika ustawień oraz zapewniają personalizację treści na podstawie działań podejmowanych z witryną. Mogą być ustawiane także przez podmioty trzecie, które świadczą usługi w ramach strony internetowej;
  • analityczne – służą pozyskiwaniu informacji o lokalizacji, częstotliwości i czasu odwiedzania witryny oraz ścieżkach poruszania się po witrynie przez Użytkowników i wykorzystywanych przez nich funkcjonalności. Pliki te służą podnoszeniu jakości świadczonych usług, dostosowywaniu ich do potrzeb Użytkowników oraz poprawianiu wydajność witryny. Mogą być ustawiane także przez podmioty trzecie, które świadczą usługi w ramach strony internetowej. Wykorzystywanie plików cookies w celach analitycznych wiąże się z przekazywaniem na serwery Google znajdujące się w USA informacji o sesjach przeglądania oraz usługach świadczonych w ramach Google;
  • marketingowe/reklamowe – służą wyświetlaniu reklam oraz produktów dostosowanych do aktywności i preferencji Użytkownika. Treści marketingowe i reklamowe mogą pojawić się na witrynach podmiotów trzecich i być mogą być ustawiane za pośrednictwem witryny przez naszych partnerów reklamowych.

10. Jakie cookies zbieramy i w jakim celu?

Administrator w ramach strony internetowej wykorzystuje poniższe pliki cookies:

1. Niezbędne

  • Używane do utrzymania sesji użytkownika na stronie. Nie przechowuje żadnych danych osobowych;
  • Odpowiadają za utrzymanie sesji użytkownika oraz przechowują preferencje użytkownika dotyczące funkcji strony.

2. Analityczno-funkcjonalne

  • Zbierane dane statystyczne przez Google Analytics o ruchu na stronie służące do analizowania sposobu korzystania ze strony przez użytkowników.
  • Rozszerzenie Google Analytics do śledzenia sesji użytkownika.
  • Przechowują zgodę na zbieranie danych statystycznych.
  • Przechowują informację o akceptacji lub odrzuceniu banera cookie przez użytkownika oraz na korzystanie z usług na stronie.
  • Przechowują ustawienia dotyczące zezwolenia na korzystanie z funkcji strony oraz identyfikator polityki prywatności zaakceptowanej przez użytkownika.
  • Przechowują preferencje dotyczące ustawień prywatności użytkownika.
  • Przechowują preferencje językowe użytkownika.

Pliki cookies mogą być przetwarzane w następujących celach:

  • zapamiętywania danych z wypełnianych formularzy na stronie internetowej;
  • dostosowywania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji Użytkownika (np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony) oraz optymalizacji korzystania ze strony internetowej;
  • prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze strony internetowej oraz badania potrzeb Użytkowników.

11. Jakie prawa Ci przysługują?

  • dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO) osoby, których dane dotyczą, mają możliwość uzyskania od Administratora danych informacji, czy ich dane są przetwarzane i w jakim zakresie,
  • sprostowania (art. 16 RODO) dotyczy prawa do poprawiania danych osoby, której one dotyczą. Jeśli są one nieprawidłowe lub niekompletne osoba może żądać od administratora ich sprostowania,
  • usunięcia (bycia zapomnianym) (art. 17 RODO) W przypadku wystąpienia pewnych okoliczności osoba może żądać od administratora usunięcia niektórych danych na swój temat, bądź całego ich zbioru,
  • ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO). Okoliczności, w jakich osoba, której dane dotyczą może z tego prawa skorzystać; kiedy zgromadzone dane są nieprawidłowe – ograniczenia ich przetwarzania następuje do momentu, kiedy nie ma podstawy prawnej do przetwarzania danych, w momencie, kiedy nie ma podstawy prawnej do przetwarzania danych, kiedy nie są one potrzebne administratorowi danych osobowych, jednak potrzebuje ich osoba, do której one należą, w przypadku, kiedy osoba, której dane dotyczą zgłosiła sprzeciw wobec przetwarzanych danych – ograniczenie obowiązuje do momentu ustalenia czy sprzeciw ten jest zasadny;
  • przenoszenia danych (art. 20 RODO) pomiędzy różnymi podmiotami (administratorami). Jeśli prośba taka zostanie wystosowana, administrator ma obowiązek przekazać osobie komplet zgromadzonych danych na jej temat w formie, która będzie możliwa do odczytania. Osoba, której dane dotyczą może później bez przeszkód przekazać te informacje innemu administratorowi,
  • cofnięcia zgody na przetwarzanie (art. 7 ust. 3 RODO) przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO) z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f), w tym profilowania na podstawie tych przepisów.
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193 Warszawa) przy ul. Stawki 2.

Klient bądź Użytkownik, który chce skorzystać ze swoich uprawnień może w każdej chwili przesłać stosowne żądania w tym zakresie na adres siedziby Administratora lub na adres email: kontakt@sielesialegalhouse.pl bądź kontaktując się telefonicznie pod numerem +48 535 252 220.

Usunięcie bądź ograniczenie przetwarzania danych osobowych Klienta bądź Użytkownika może spowodować brak możliwości realizacji umowy, przedstawienia oferty lub korzystania z usług świadczonych droga elektroniczną czy innych funkcjonalności strony internetowej.

Uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie i wadze, Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zapewnienia zgodności przetwarzania danych osobowych Użytkowników, Administrator może przekazać, a w uzasadnionych przypadkach również ustawowy obowiązek przekazać, dane osobowe Użytkowników organom władzy publicznej bądź podmiotom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia informacji na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

Administrator może powierzać podmiotom zewnętrznym przetwarzanie danych osobowych Użytkowników lub udostępniać te dane wyłącznie za zgodą osób, których dane dotyczą, chyba że przetwarzanie to pozostaje w związku z realizacją umowy i innych usług na rzecz Użytkownika, w szczególności w wyniku współpracy z Odbiorcami danych, o których mowa w pkt 8. Podmioty te przetwarzają dane osobowe na podstawie stosownych umów powierzenia wyłącznie w zakresie określonym w przedmiotowych umowach.

12. Obowiązywanie i zmiany Polityki prywatności

Administrator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Polityki Prywatności w każdym czasie. Nowe wersje Polityki Prywatności będą każdorazowo publikowane na stronie internetowej www.silesialegalhouse.pll  i wchodzą w życie z dniem ich publikacji.

W zakresie nieuregulowanym niniejszą Polityką prywatności obowiązują przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – „RODO”)

Niniejsza Polityka Prywatności wchodzi w życie z dniem 22.10.2024 r.

 

Masz pytanie?